Koop online via Trooper en steun ons en Belgische webshops

Koop online via Trooper en steun ons en Belgische webshops
koop online en start je aankoop via onze Trooperpagina!
Deze mountainbiketocht is een initiatief van het Nederlandse Duchenne Parent Project en wordt georganiseerd in samenwerking met de Nederlandse stichting "Evenementen voor Maatschappelijke Organisaties Foundation (Emolife)".

dinsdag 9 oktober 2007

Proficiat atleten van de QKBC-torenrun

Proficiat broer en zovele anderen, atleten van de QKBC-torenrun in Antwerpen op zondag 7/10,

Ja, dat was ik daar onderaan de lift : 'k voelde me toch een beetje sadistisch : na zo'n inspanning plots en onverwacht komen aandraven met nog een uitdaging : 700 km mountain-biken... 'k Maak me niet zoveel illusies dat er veel atleten naar deze blogspot komen kijken... Voor die enkele die dat toch doen : BLIJVEN DOEN én : neem gerust 's contact met me op. 'k Zou het leuk vinden de Hollanders volgend jaar met de inschrijving van een groep Belgen te kunnen verrassen.Ongeveer de helft van jullie heb ik toch van een flyer kunnen voorzien. Ik hoop dat onze inspanningen stilaan de verhoopte resultaten zullen opleveren. Duchenneheroes Vlaanderen staat nog in zijn kinderschoenen, maar stilaan komt er toch schot in de zaak. Ergens in Brabant loopt nog een team met plannen rond volgend jaar mee te rijden. Zo zijn we toch al met ons ge-achten.

Geen opmerkingen: