Koop online via Trooper en steun ons en Belgische webshops

Koop online via Trooper en steun ons en Belgische webshops
koop online en start je aankoop via onze Trooperpagina!
Deze mountainbiketocht is een initiatief van het Nederlandse Duchenne Parent Project en wordt georganiseerd in samenwerking met de Nederlandse stichting "Evenementen voor Maatschappelijke Organisaties Foundation (Emolife)".

woensdag 23 juni 2010

Bedankt sponsors!

Ondertussen is de 37e rit in mijn "50X50 for Duchenneheroes 2010" al gefietst, hebben we de eerste kennismaking gehad met de andere vrijwilligers voor de Duchenneheroes, dus wordt het hoog tijd om jullie, mijn sponsors eens heel hard te bedanken. Inderdaad, de bijeengebrachte som van mijn mini-actie (alhoewel, ik fiets 3 X meer kilometers dan de echte Duchenneheroes!) bedraagt nu al € 1106,20. Allemaal heel hard bedankt!
Vers van de pers nog even melden dat Libelle nog een interview zal plaatsen één van de komende weken in de reeks "Vrouwen met een missie". De geïnterviewde zal één van de deelneemsters zijn aan de editie van dit jaar. Meer info: zie Libelle.
Hopelijk ontmoet ik jullie op zaterdag 18 september in Leuven, bij de aankomst aan het UZ Gasthuisberg. Noteer de datum alvast in je agenda en hou deze blog in het oog.

Geen opmerkingen: