Koop online via Trooper en steun ons en Belgische webshops

Koop online via Trooper en steun ons en Belgische webshops
koop online en start je aankoop via onze Trooperpagina!
Deze mountainbiketocht is een initiatief van het Nederlandse Duchenne Parent Project en wordt georganiseerd in samenwerking met de Nederlandse stichting "Evenementen voor Maatschappelijke Organisaties Foundation (Emolife)".

zaterdag 13 maart 2010

Sponsortocht Merksem-Malle vanaf 1 maart 50 X 50 km.

Tussen 1 maart en 31 augustus ga ik de uitdaging aan 50 keer de afstand Merksem-Malle heen en weer te fietsen (2500 km) en laat mij daar graag voor sponsoren. De opbrengst gaat volledig naar het onderzoek naar de “ZIEKTE VAN DUCHENNE”, de tot op heden niet te genezen spieraandoening waaraan ook mijn zoontje Pelle lijdt. U kan mij sponsoren per rit (50 km Heen en terug = 1 rit) aan een zelf te bepalen bedrag tussen 5 Eurocent en 2 Euro. Om de sponsoring vlot te laten verlopen werk ik samen met “vzw Nema”, de Belgische vereniging die de belangen behartigt van alle personen met een spierziekte. Begin september ontvangt U van mij een brief waarin ondermeer vermeld zal worden hoeveel ritten ik uit mijn spieren wist te persen en het rekeningnummer van Nema waarop U uw bijdrage dan kan storten. Hiernaast kan u zien hoeveel ritten ik al deed.
Nema schrijft het bedrag dat we op die manier verzamelen dan over op de rekening van de organisatie en zorgt voor de aanmaak van uw fiscaal attest indien uw bijdrage hoger is dan 30 €. Hierdoor recupereert U gemiddeld 13,5 € via de belastingaangifte.
Deze actie maakt deel uit van de eerste editie van “Duchenneheroes België”, de mountainbike-sponsortocht van 12 tot 18 september tussen Wiltz in Luxemburg en Leuven. Meer informatie betreffende dit initiatief vind u op : www.duchenneheroes.be Kijk onder : “speciale deelnemers”. De organisatie die uw sponsoring ontvangt en doorstort is :
Nema vzw : Brusselsesteenweg 24g bus 15, 9090 Melle
Nema – secretariaat (Nadine Albergs) : Helbeekplein 1 bus 25, 3500 Hasselt. Tel: 011 72 31 87
e-mail : secretariaat@nema.be – www.nema.be
Klik hier en sponsor mij online!(Bert is "vrijwilliger 21").

HEEL ERG BEDANKT VOOR UW BETROKKENHEID EN CONCRETE STEUN.
Bert Wollaert, voorzitter van de onlangs opgerichte “vzw Duchenne Parent Project België”- DPP. Be vzw die de ouders tracht te verenigen. Ondernemingsnummer : 822.795.174
Sponsors worden vermeld op deze blog, meld mij als u dit niet wenst

Geen opmerkingen: