Koop online via Trooper en steun ons en Belgische webshops

Koop online via Trooper en steun ons en Belgische webshops
koop online en start je aankoop via onze Trooperpagina!
Deze mountainbiketocht is een initiatief van het Nederlandse Duchenne Parent Project en wordt georganiseerd in samenwerking met de Nederlandse stichting "Evenementen voor Maatschappelijke Organisaties Foundation (Emolife)".

donderdag 4 september 2008

Té hard getraind ?? Fietspanne !!!!!

De dag begon nochtans mooi vanmorgen : een mooi artikel gelezen op blz. 22 van de Gazet van Antwerpen - Metropool Noord over onze heroïsche missie.
Een uurke later op een vergadering werd ik gebeld door een constructeur van Decathlon waar ik m'n bike voor de veiligheid voor een laatste nazicht had binnengebracht. De laatste weken nam ik nl. een zacht "getik" waar, telkens ik rechts stevig op het pedaal trapte. Ik dacht aan een klein defect in de pedaalas. NEEN, 't is ERGER, 't is eigenlijk een compleet DRAMA : het frame is finaal stuk. Hou U vast : Er zou zich een barstje in het kader bevinden dat stilaan groter wordt en het wordt me ten stelligste afgeraden hiermee nog zware tochten te ondernemen want als dat kader breekt bij een afdaling of zo, zijn de gevolgen niet te overzien.
Ik zit dus in zak en as en een week voor vertrek zonder fiets.

Bert

Geen opmerkingen: