Koop online via Trooper en steun ons en Belgische webshops

Koop online via Trooper en steun ons en Belgische webshops
koop online en start je aankoop via onze Trooperpagina!
Deze mountainbiketocht is een initiatief van het Nederlandse Duchenne Parent Project en wordt georganiseerd in samenwerking met de Nederlandse stichting "Evenementen voor Maatschappelijke Organisaties Foundation (Emolife)".

zaterdag 15 september 2007

Doe mee of sponsor!

Elk jaar worden er jongens met deze vreselijke aandoening geboren. Als vader van een jongen met de ziekte van Duchenne wil ik mij inzetten door mee te fietsen en fondsen te werven om het onderzoek en de behandeling mee te financieren.
Want er is hoop! Maar het onderzoek vraagt geld, veel geld.
Daarom zoek ik sponsors en deelnemers om in september 2008 mee te fietsen. Elke deelnemer brengt sponsorgeld binnen en dat geld gaat naar onderzoeksprojecten zoals het project “Exon Skipping” in Leiden.
U kan alvast mijn deelname sponsoren op rekening 737-0221855-59 van VZW NEMA, Brusselsesteenweg 24/G B15, 9090 Melle. Met vermelding: sponsoring Bert Wollaert 2008 (giften vanaf 30 euro geven recht op een fiscaal attest). Hebt u zelf ook zin om mee te fietsen en dus zelf sponsors te zoeken neem dan contact op met mij (klik hieronder om een mail te sturen).
Op welke manier u uw steentje ook bijdraagt: alvast bedankt, namens alle ouders, familie en vrienden van kinderen met Duchenne.
Stuur mij een mailtje indien u interesse hebt.

Geen opmerkingen: